Ducati.org forum banner
1 - 20 of 23 Posts

·
Registered
82 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hi,

here a dutch 1098s owner, mine is due in februari!

nu ff in het nederlands, voormailg zx10r rijder, stap nu over op de 1098s, puur gekocht op looks, ben benieuwd......

·
Registered
48 Posts
First in English:

The bike won't dissapoint you. I also bought it for it's looks. But the power is simply amazing. Uncompairable to any other twin.

In't nederlands:

Hij zal je niet teleurstellen. Ik heb em ook gekocht omdat ik viel voor het design, blijkt het op de koop toe een echt scheurijzer te zijn. Onvergelijkbaar met andere twins.

Greetz

·
Registered
152 Posts
Welcome !!!!!! :D

·
Registered
1 Posts
Zoeperman said:
Hi,

here a dutch 1098s owner, mine is due in februari!

nu ff in het nederlands, voormailg zx10r rijder, stap nu over op de 1098s, puur gekocht op looks, ben benieuwd......

Hello Zoeperman,

Almost a dutch owner of 1098, mine will be delivered this week.

I find your name on a lot of forums :) :) :)

·
Registered
8 Posts
hi - im australian but will be in Assen for the MotoGP. anyone been there? can i commute by train from Amsterdam for the day or should i stay overnight in Assen or close by?

·
Registered
82 Posts
Discussion Starter · #7 ·
hi - im australian but will be in Assen for the MotoGP. anyone been there? can i commute by train from Amsterdam for the day or should i stay overnight in Assen or close by?
most fun is to stay in assen, the night before the motogp is "the night of assen" big partys in this town. If you like hardcore biker-fun, stay at the campingside near the circuit.

I'm there every year for the race, i'm also attending the WSB next month

train from amsterdam to assen is about 2 hours

next monday m first trackday of this year @ assen

·
Registered
330 Posts
Het Holland topic moet wat nieuw leven in geblazen worden jongens!

·
Registered
11 Posts
Wordt bijna een dag taak om al die forums af te lopen ;-)
En dan gewoon de mensen tegen te komen van het Motor-forum :laughing::laughing::laughing:

Attachments

·
Read Only
2,524 Posts
Weet iemand ook een actieve Nederlandse Ducati site, zoals deze of die van ms?
De Nederlandse sites die bij mij bekend zijn hebben niet zoveel tips en tools, zoals op deze site en of zoals die van ms.

Ik heb meestal de indruk dat de meeste Nederlandse Ducati eigenaars het werk laten uitbesteden aan de dealers.

b.v.d.

Dutch.

1 - 20 of 23 Posts