Cześć Ludzie. Pierwszy post tutaj.
Około miesiąc temu zauważyłem, że w moim rowerze przebiła się opona, więc postanowiłem zabrać go do dealera, aby wymienić ją w ramach ubezpieczenia, które wykupiłem. Kiedy opuściłem dealera, zadzwoniono do mnie i powiedziano mi, że amortyzatory ciekną olejem i że jest on wszędzie. Proszę pamiętać, że pojechałem tam rowerem po napompowaniu tylnej opony. 1100 dolarów później (nowe widelce i klocki hamulcowe z powodu wycieku oleju) dostałem rower z powrotem i pojechałem nim do domu. Powiedzieli mi, że mają problemy z ładowaniem akumulatora. Wcześniej miałem ten sam problem i podłączyłem akumulator do ładowarki podtrzymującej. Postanowiłem wymienić akumulator, ponieważ jest to jedna z najprostszych rzeczy, które można zrobić z większością pojazdów.
Najpierw wyjąłem ujemny zacisk, a następnie dodatni, a następnie wspornik, aby wyjąć akumulator. Wszystko złożyłem z powrotem i uruchomiłem rower. Zauważyłem, że rower uruchamia się i działa, ale panel przyrządów się nie włącza.
Zauważyłem również, że reflektory się nie włączają. Pomyślałem, że może muszę przejechać kilka mil, aby ECU nadrobiło zaległości. Zrobiłem to i nic. Zostawiłem go na noc i następnego ranka zabrałem go do dealera.
Teraz dealer chce wymienić panel przyrządów, twierdząc, że nastąpiło zwarcie. Początkowo powiedzieli mi, że to prawdopodobnie przepalony bezpiecznik. Patrzę na 2200 dolarów i resztę, ponieważ olej i przednie opony również wymagają wymiany. Proszę pamiętać, że rower był tam około 2 tygodnie temu i nie przejechał więcej niż 5 mil.
Jakieś pomysły?
Około miesiąc temu zauważyłem, że w moim rowerze przebiła się opona, więc postanowiłem zabrać go do dealera, aby wymienić ją w ramach ubezpieczenia, które wykupiłem. Kiedy opuściłem dealera, zadzwoniono do mnie i powiedziano mi, że amortyzatory ciekną olejem i że jest on wszędzie. Proszę pamiętać, że pojechałem tam rowerem po napompowaniu tylnej opony. 1100 dolarów później (nowe widelce i klocki hamulcowe z powodu wycieku oleju) dostałem rower z powrotem i pojechałem nim do domu. Powiedzieli mi, że mają problemy z ładowaniem akumulatora. Wcześniej miałem ten sam problem i podłączyłem akumulator do ładowarki podtrzymującej. Postanowiłem wymienić akumulator, ponieważ jest to jedna z najprostszych rzeczy, które można zrobić z większością pojazdów.
Najpierw wyjąłem ujemny zacisk, a następnie dodatni, a następnie wspornik, aby wyjąć akumulator. Wszystko złożyłem z powrotem i uruchomiłem rower. Zauważyłem, że rower uruchamia się i działa, ale panel przyrządów się nie włącza.
Zauważyłem również, że reflektory się nie włączają. Pomyślałem, że może muszę przejechać kilka mil, aby ECU nadrobiło zaległości. Zrobiłem to i nic. Zostawiłem go na noc i następnego ranka zabrałem go do dealera.
Teraz dealer chce wymienić panel przyrządów, twierdząc, że nastąpiło zwarcie. Początkowo powiedzieli mi, że to prawdopodobnie przepalony bezpiecznik. Patrzę na 2200 dolarów i resztę, ponieważ olej i przednie opony również wymagają wymiany. Proszę pamiętać, że rower był tam około 2 tygodnie temu i nie przejechał więcej niż 5 mil.
Jakieś pomysły?